środa, 20 lipca 2011

Dżins vol. 2 - weekendowo

Dałam tytuł weekendowo, ale na zakupy i na kupę innych okazji też bym to włożyła.
Dziś bez zbędnego rozpisywania, bo szykuje inny, ino słowny post, więc chwila wytchnienia ;)




Tego dnia był też nowy, eksperymentalny makijażyk. Było już żółto, to teraz wzorem papugi, do żółci dodałam różne zielenie, brąz na przygaszenie i w ogóle. I taki kolaż wypadało strzelić, by się z Wami nim podzielić :) :




spodnie, tunika - Kaphhal, chustka - szafa; torba - allegro; pierścionek  H&M; buty - no name, cienie - Inglot


9 komentarzy:

  1. Bardzo bardzo fajnie. Jakoś tak smukło :):):) I makijaż pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż idealnie do Ciebie pasuje i cała stylizacja też bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze kombinujesz:)) Świetna całość ,tuniki uwielbiam, dżins też, makijażu mogę się od Ciebie uczyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie!
    Zestaw super, bardzo ładnie i młodo w nim wyglądasz :)
    Dodatki- torba- super!
    Makijaż- piękny i jakie Ty masz długie rzęsy!!!
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam też tu: http://milka508.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny :)

    "Smukło"? To dobrze, że chociaż na zdjęciach można czasem szczuplej wyjść :)

    Dziękuję Jasiu, bo martwiłam się, czy aby na pewno dobrze mi w takich kolorkach makijaż-owych.

    Sivka, z tym że możesz się ode mnie uczyć to trochę przesadziłaś, ale cieszę się,że Ci się podoba :)

    Camila, rzęsty sprawiłam sobie takie na koniec urlopu, żeby było łatwiej do pracy wracać, bo swoje mam mikrutkie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dla Ciebie nagrodę, szczegóły u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do nagrody na moim blogu!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta wersja znacznie mi się podoba, włącznie z makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta chustka, idealnie pasuje do koszuli wręcz idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)