poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pokazuję du.. tzn 4 litery :P

Pierwszy raz od dawien dana zamiast po 12-13 godzinach wróciłam po 10 z pracy więc spieszę od razu z zaległym postem :)

To że mam wielki dyferencjał i całą resztę widać bez względu na to jak bym się nie ubrała. Zatem ostatnio przestałam go ukrywać. Pokazuje wszystko co mam i mam to właśnie w 4 literach. Jak komuś się nie podoba miech nie patrzy i już. Przestałam się ogólnie ukrywać :)

Bez dalszych komentarzy moja ulubiona ostatni sukienka. Bolerko mogło by być mniejsze i bardziej dopasowane, ale uwielbiam jego kolor w połączeniu z granatem. Dla przypomnienia moje ostatnie buty, bo chyba na nie czekałam, żeby zrobić te fotki, bo kiecka dano wisi w mej "garderobie" ;) Aaaa miało być bez ględzenia :) No to GO:





37 komentarzy:

  1. Świetny naszyjnik, bardzo podobają mi się Twoje buty,mają super kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze wyglądasz, świetny zestaw, super szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A to bolerko i szpilki pasują do kiecki idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sukienka! całość wygląda baaardzo dobrze, tylko to bolerko jak pisałaś ciut bardziej dopasowane :) w takim stroju spokojnie na wesele można iść :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurna, a ja tak biegam do pracy :( :P

      Usuń
    2. hehe zależy jaka praca;) ja akurat nie pozwoliłabym sobie na taki elegancki strój :)

      Usuń
  5. tak zwane cztery litery są ewidentnym atutem każdej kobiety :) - zatem pokazujemy dziewczyny, pokazujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, trzymam Cie za słowo i będę pokazywać dalej ;)

      Usuń
  6. Jak dla mnie bomba! Zawsze mi się podoba jak kobietki noszą dobrze dopasowane sukienki podkreślające atuty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Jak dla mnie sukienka bomba!! Szukałam czegoś w takim kroju ale bez powodzenia :/
    Ogólnie - wyglądasz świetnie (i nawet nie widać, że się przepracowujesz)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zaczęłam czytać co napisałaś zastanawiałam się co też jest na tych zdjęciach, a tam pełna doskonałość. Piękne bolerko, piękna sukienka i piękne buty, a Ty w tym wszystkim wyglądasz fantastycznie. Pozdrawiam P.S.Nie jestem przygotowana do świąt ani troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż!!! Uwielbiam ten kolor! Jest bardzo fajnym akcentem tej kreacji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta sukienka!!! Idealnie na Tobie leży i podkreśla to, co ma podkreślać :) Naszyjnik też bardzo ładny, w ogóle wszystko super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak patrzę na te zdjęcia, to jedna myśl przychodzi mi na myśl "kobieta z klasą" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak sukienka ,wyglądasz świetnie,tak patrzę na tą sukienkę i się zastanawiam czy to ta którą mam na myśli,z allegro?bo się też nad taką zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna piekna piekna!! wygladasz olsniewajacooo!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem krótko: superowo wyglądasz w tym zestawie i w tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, kobieco, uwodzicielsko
    wyglądasz na prawdę rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak dobrze dobrana do figury sukienka ,wyglądasz przepięknie ,kobieta z klasą ,tak trzymaj .

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz bosko! piękna sukienka i bolerko- świetnie zestawiłaś ze sobą kolory! super!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. TEN KOLOR WŁOSÓW I TA FRYZURKA TO STRZAŁ W 10, TRZYMAJ SIĘ TEGO, BO NAPRAWDĘ WYGLĄDASZ ŚWIETNIE, A SUKIENKA I BOLERKO? CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny strój i bardzo dobrze wyglądasz:) A skąd ta sukienka? Buty mam takie same, tylko czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest świetna :) Mogę wiedzieć skąd jest? Bo potrzebuję czegoś na bierzmowanie, które mam za 3 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sukienka jest z allegro :) Jest masa kolorów i wieki trwało za nim się zdecydowałam na kolor :) Ale jak tak wszyscy zachwalają nie wiem czy nie powinnam sobie sprawić drugiej w jakimś innym odcieniu .. :)
      A tutaj namiary jak by co :) http://allegro.pl/danvera-sukienka-sk8-52-54-20-kolorow-hit-sezonu-i2248383344.html

      Usuń
  21. Wow, bardzo seksownie i kobieco :) Wszystko mi się podoba, z połączeniem kolorów na czele!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor różowy idealnie pasuje do Twoich blond włosków!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! Podoba mi się. Wszystko. D..a też;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie będę pierwsza, ale i tak napiszę: sukienka jest fenomenalna i fantastycznie leży, eksponuje kobiecość figury (ten pasek pod biustem chyba dużo robi) i w ogóle och ach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka ma dla Ciebie świetny krój, świetnie wyglądasz i te buty dodają elegancji....pozdrawiam i Wesołych Świąt////

    OdpowiedzUsuń
  26. Przegapiłam ten post jakoś i dopiero teraz komentuję.
    Świetnie!!! Pokazuj te swoje cztery litery bo wcale nie straszą :) Sukienka jest moim zdaniem genialna, ma ciekawy kształt i świetnie chowa, to, co powinno być ukryte. No piękna jest, sama bym taką chciała. I buty + bolerko -> super :)Bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję dziewczyny, potraficie podbudować człowiek :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sukienka.W tym wyglądasz fajnie,zgrabnie i gustownie. Pozdrawiam. Warszawski Krawiec.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz bardzo elegancko. Nareszcie modelka o normalnej kobiecej figurze, potrafiąca gustownie się ubrać. Popieram. Warszawski Krawiec.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)