piątek, 25 listopada 2011

Post nr 100 :)

I nadszedł ten moment... setny jubileusz ;)
Zauważyłam, że większość z tego powodu robi podsumowania. To może i ja spróbuje.

Zaczynałam z myślą, że będzie to taki zbiorek w którym będę miała pod ręką fotki ciuchów, ściągawkę co mam w szafie i gotowców do założenia. Nie sądziłam, że w ogóle ktoś do mnie zajrzy. Dziś mam ponad 20.000 wyświetleń na liczniku. Wizyty z krajów o których nie do końca miałam pojęcie, że istnieją. 40 obserwujących (może dla niektórych te cyferki to nie wiele, ale dla mnie dużo znaczy). Są osoby które bardzo polubiłam i na których posty czekam z utęsknieniem. Im wszystkim i także każdemu z osobna którzy tu zaglądają WIELKIE DZIĘKI :*
I jeszcze ze statystyk. Na te 100 postów potrzebowałam pół roku. Zamieściłam ponda 500 zdjęć i mam prawie 1.000 komentarzy

Początki - jak to one mają do siebie - były trudne. Zastanawiam się czasem cofając jak ja mogłam w ogóle coś takiego zamieścić. Sądzę, że trochę się zmieniłam w kwestii postrzegania ciuchów choć na pewno jeszcze wiele tu pozostaje do życzenia. Staram się być sobą na zdjęciach. I jak to niejednokrotnie podkreślałam, nie chcę lansować na znawcę mody, bo nim nie jestem ale tylko pokazywać co noszę. I w tym mam nadzieje wytrwać. Zmieniła się chyba też jakość zdjęć :) Progres zatem jakiś jest. Co będzie dalej... No cóż czas pokaże...

Teraz trochę foto wspomnień. Jak zwykle przy małych zdjęciach jest wystarczy kliknąć by je powiększyć :)

Pierwszy wpis zaczęłam od wspomnień i pierwszej profesjonalnej sesji jaką miałam. W drugim pokazałam "metamorfozę" po spotkaniu ze stylistką.



















Pierwszą "stylizację" jaką zamieściłam lubię do dziś nosić, ale jak patrzę na tą jakość zdjęć...










Zmieniałam po drodze fryzury i kolory włosów. Co zawsze czyniłam z lubością i zamieściłam dość spory ich przegląd z czasów przed blogiem:
Były ciuchy z przymrożeniem oka jak ten powrót do dawnych lat i inne wariacje:















Odwołania to bardziej etnicznych strojów. Ta sukienka okazała też się przeboje lata w mojej szafie i pozostanie w niej na pewno i w przyszłym sezonie. I inne "oturbanienia":




















Strój na obiad u teściowej. Też z początków i też aż mi zgrzyta jakość fotki jak ją zamieszczam :/ oraz look weselny:
















I wersja piknikowa:
Kolory zgodnie z zalecaniem stylistki:



















Moje kochane czerwone martensy i czerwone spodnie i kowbojki:








Była odmiana worker boot z następnym objawieniem lata czyli granatową sukienką.






I trochę  DIY
















Zdjęcia na blog były robione telefonem i z ręki i głównie za pomocą statywu a czasem przez Haneczkę (dziękuję Ci :*)















Z czasem fotografowanie ubrań okazało się za mało i zaczęłam cykać fotki żarciu i powstał następny blog:



Gdzie ostatnio np fotografowałam proces twórczy indyjskiego jedzonka. Dla ciekawych dokładny opis TUTAJ
A efekt końcowy był taki:

I NA KONIEC. FOTKA AKTUALNA. BEZ STYLIZACJI. OT DOMOWE PIELESZE W TRAKCIE PRZYGOTOWYWANIA W/W DANIA.
Oj przydługi post wyszedł, ale na prawdę starałam się skracać. I mam nadzieję, ze "jubilatce" zostanie to wybaczone :) Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za Wszystko :)

24 komentarze:

  1. GRATULACJE ;)
    Bardzo lubię Twojego bloga, zresztą sama o tym wiesz. ;) to ostatnie zdjęcie jest bombowe - widać na nim po prostu kim jesteś. Według mnie szczerą, miłą i superową kobietką ;) A jeśli chodzi o fryzury to w długich włosach też Ci ładnie, ale w krótkich o wiele bardziej. Taka świeża ta fryzura i oryginalna (i nie mówię tego, dlatego, że ja mam krótkie). Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłą setkę zaserwowałaś:)) Na zdrowie! Liczę na kolejne, plus zgrycha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)
    Fajnie się zmieniasz, zawsze wyglądasz fajnie i z pomysłem ;)
    Też jestem za krótkimi fryzurkami :P
    A ostatnie zdjęcia- podobasz mi się w takiej wersji- świetna tunika! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny post!! Bardzo przyjemnie się oglądało, lubię takie! Jestem pod wrażeniem - pół roku na 100 postów?:O Ja mam 130 a prowadzę bloga 2 lata hehe. Fakt faktem, że kiedyś zamieszczałam rzadziej, teraz dużo częściej. Ze wszystkich fryzur mi się najbardziej podobasz w obecnej, z resztą już kiedyś ci to mówiłam. Pamiętam jak kiedyś byłam chora, miałam duuuużo czasu to przejrzałam swojego bloga, pousuwałam niektóre tragiczne posty (też się dziwiłam, jak ja mogłam to zamieścić), w niektórych postach popoprawiałam zdjęcia (czyli pokadrowałam jej na nowo, zrobiłam równej wielkości, poprawiłam jakość w photoshopie), bo kiedyś wrzucałam za duże i nierówne zdjęcia. Obecnie staram się dużo bardziej, aby mój blog był ładny i ciekawy. Progres musi być. Życzę ci, aby u ciebie było coraz fajniej, coraz ładniej, ciekawiej i po prostu lepiej! Co nie znaczy, że teraz jest źle!! Bardzo lubię twojego bloga i cieszę się, że go znalazłam kiedyś tam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, świetny post ja osobiście bardzo lubię do Ciebie zaglądać.Zawsze super wyglądasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaśpiewałabym Ci :) ale, niestety do komputera sensu nie ma :). Ślę gratulacje :* W przemiłą podróż zabrałaś mnie razem z tym postem. Dziękuję :) A zdjęcie z sesji jest cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 postów?!??!!? wow!! ja do takiej liczby mam jeszcze baaardzo daleeeeeko;-)))
    Twoja najlepsza stylizacja to ta, w której jestes ubrana cała na szaro z jasnobezowym szalem!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) i oczywiście wielu, wielu postów i radości z tworzenia bloga. Sama od niedawna zdecydowałam się zaistnieć w sieci (witam obserwatorkę) i wiem ile radości sprawia jeśli ktoś zaglądnie i da komentarz. Mam nadzieję, że przyjdzie nam w udziale świętować kolejne jubileusze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Gratulacje!!! Świetny wynik, setka w pół roku. Wszystkie fotki mi się podobają, ale ostatnia najbardziej, bo mimo braku jakiejś ciekawej stylizacji, jesteś ubrana w to co w Tobie najpiękniejsze...w serdeczny uśmiech. Jeszcze raz gratuluję fantastycznego wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow 100 przez pół roku? hoho :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle :) W takim razie życzę kolejnych setek. I żeby posty pojawiały się jeszcze częściej!!! :) Popatrz jak Cię lubią :) Masz dla kogo pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!!! Życzę 1000 postów :) :)
    Jestem ciekawa kiedy mi 100postów pyknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pisz jak najczęściej jesteś niesamowitą osobą która zaraża pozytywną energią potrafisz bawić się modą ,gratuluję setki i czekam na 100następnych pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję setki :)) W dodatku w takim stylu :)) A fotkami się nie przejmuj - najważniejsze, że treść trzyma poziom :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Duża różnorodność u Ciebie,Ty też się zmieniałaś... życzę następnych setek....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ile fryzurek:) kobieta zmienną jest:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga jubilatko ;) wszystkiego dobrego z okazji 100 posta! Oj ja przegapiłam taką rocznicę jestem chyba zbyt "płodna" mam już 183 posty - to jakaś masakra jak przyszalałam i nawet nie wiem kiedy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabrakło mi słów i nie wiem co napisać, po tylu wspaniałych komentarzach. Jesteście cudowne!
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wiele fantastycznych setek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego w blogwaniu z okazji setnicy :D Sto postów w pół roku to bardzo dużo, a ten jeden miło je podsumowuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super podsumowanie, myślę, że jak u mnie nadejdzie setny post to zrobię podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale wyglądasz !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)