wtorek, 3 lipca 2012

W ramach przypomnienia :)

Witajcie,

Miałam teraz chwilę oddechu czyli w końcu urlop. Spędziłam go ja trzeba na odpoczynku, nad moim kochanym morzem. 
Nie wiem jak Wy ale ja po urlopie idę od fryzjera by się pozbyć przesuszonych włosów. I to jest powód dla którego wyciągnęłam aparat i pstryknęłam fotki. Miałam nawet dla Was zrobić takie w całości, żeby pokazać jak to ostatnio mi dobrze, i bardzo ładnie znów przytyło, ale niestety zastawiłam statyw na działacie i tzw. du.... Także fotki samej fryzki.

Mam z 500 zdjęć z wakacji, ale jako, że "szewc bez butów chodzi" swej osoby tylko 3 w zasadzie jednakowe, więc tu też du... i tylko mały pogląd na miło spędzony przeze mnie czas :)  A na koniec "pamiątki z wakacji": 
- jak przystało hennowy tatuaż - ale tak mi się podobał, że zastawiam się poważnie nad prawdziwym
- french manicure ;)
- bransoletka z bursztynu i koralowca, ten szary to bursztyn kopalny podobano a ten czerwony koralowiec a ta na niebieskich sznureczkach to moja lilou i to już nie pamiątka za wakacji :)





Od jutra wracam do pracy i tej samej intensywności co ostatnio, także niestety zawieszenie bloga obowiązuje nadal. Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem, ale nic na to nie poradzę i niestety czasu na razie dalej nie będę miała na blog, ale obiecuję, że jak znajdę chwilę to zawitam. Wasze posty staram się oglądać na bieżąco ale na komentarze to już czasu brakuje :(

Pozdrawiam Wszystkich bardzo, bardzo serdecznie :):*.

21 komentarzy:

  1. No tak, wpadła, wypadła i tyle ją widzieli:))Fajne te ozdoby ręczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. super fryzurka, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzura powala i sznurkowa bransoletka tez

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :) zazdroszczę wyjazdu! dobrze, że o nas pamiętasz! to miłego powrotu do pracy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna bransoletka, ja tez lubie bursztyny, korale i naturalna bizuterie.
    Wpadaj tu czesciej!Bardzo ladnie wygladasz w nowej fryzurce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że udało się wpaść chociaż na chwilę.
    Ładna fryzura i super ozdoby :) też chciałabym nad morze ale w tym roku chyba obejdę się smakiem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrówka :) ...wpadaj czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. morza szum, ptaków śpiew... i tyle ją widzieli :)
    zazdroszczę Ci troszkę odpoczynku nad morzem, też potrzebuję naładować akumulatory ale na urlop jakoś się nie zanosi...
    do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och zazdroszczę morza! też się niedługo wybieram :)
    Wyglądasz tu na wypoczętą, mam nadzieje, że tak jest :)
    Wracaj jak tylko będziesz mogła,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo znów praca ;)zauważyłam że massz swietne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fryzura, dobrze że odpoczęłaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bransoletka!


    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna fryzura :) Ja znowu się odchudzam, więcej bloguję i przyszłam Cię zaprosić na rozdanie :) http://halinez.blogspot.com/p/rozdanie.html (nie wiem czemu nie umiem wysłać do Ciebie maila - każą się zalogować i nic z tego nie wychodzi). Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wracasz lubiłam tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To fajnie, że wakacje były udane :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne masz te kolczyki na pierwszych 2 zdjęciach!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też z każdej imprezy, wypadu itd. przywożę masę zdjęć, jednak niestety wszystkich i wszystkiego poza mną ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! polecam http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=20935785 mają tam świetne rozkloszowane spódnice z ekoskórki ;) nie zaszkodzi kliknąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)