środa, 8 lutego 2012

Wsiowo


Ci którzy zaglądają na mojego drugiego bloga widzą, że jestem na "wygnaniu", na wsi, w lesie. 

Ostania rzeczą o jakiej tu się myśli to ubranie. Wkładam rano getry termoaktywne, na to grube spodnie od dresu, ze starych czasów i na górę jeszcze parę warstw niepodobnych do żadnych konkretniejszych ciuchów.

Miło jest tak totalnie zapomnieć o ciuchach. Makijażu... Jedyne "kolory", które  pojawiając się na mojej twarzy, to zaczerwienienia od mrozu lub "czarne wąsy" tudzież inne "części zarostu" wymalowane samoczynnie węglem. "Zajebiście" Ehh

No tak odskocznia fajne na chwilę, ale  marzy mi się już powrót do domu i poranny problem: "co założyć do pracy" :)

Z plusów poza totalnym luzem, jest las i możliwość łażenia po nim. Stał się moją jedyną rozrywką tj. ten spacer pt Nordic Walking, który staram się uprawiać regularnie. Fajna rzecz jak się okazje, choć wcale nie aż taka prosta jak by się wydawało na pierwszy rzut oka. 

 I właśnie przed taką jedną wyprawą "na kijki" postanowiłam sobie cyknąć parę fotek i Wam pokazać moje obecne wcielenie ;). 






15 komentarzy:

  1. o tak taki rodzaj sportu mi sie podoba, chociaż wydaje się lekki jest tak naprawdę ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne natężenia tego sportu, jak wybrałam oczywiście ten najprostszy ;)

      Usuń
  2. Dobrze jest co widać po fantastycznym uśmiechu, czapka super. Pozdrawiam i powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo!! widzę, że ten sport popularny jest wśród blogerek :D. Ja czekam aż odpuszczą mrozy - nie mam samozaparcia do chodzenia w takie zimno (i odpowiedniej odzieży niestety też nie posiadam) tylko pozazdrościć miejsca na wędrówki z kijkami, szkoda, że nie mogę się przyłączyć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, że jest popularny :) Mnie tylko ze względu na okoliczności pchnęło w tym kierunku, też bym wolałam poczekać do cieplejszych czasów :)

      Usuń
  4. mam takie same kijki!!!w mrozy odpuściłam sobie chodzenie, ale trzeba chyba się zaprzeć i iść:))
    masz fajną czapę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak już masz wprawę to na pewno Ci było by lepiej. A mróz jak się rusza to nawet nie jest taki straszny. A jak jest słońce to i pyszczek można opalić ;)

      Usuń
  5. Miło tak spędzać czas i tyle u Ciebie aktywności, brawo...super czapa...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam! Ja ze sportów to tylko siatkówka i podnoszenie ciężarów w jednym, czyli dźwiganie siat z produktami spożywczymi dla rodziny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to bardzo odpowiedzialny sport i krzepę trzeba mieć nie wąską :)

      Usuń
  7. Mój tata jest fanem "kijków". Będąc u rodziców dorwałam jego książkę na ten temat i się zdziwiłam, że to tak specjalnie trzeba chodzić. Myślałam, że wystarczy iść i machać tymi kijkami jakby się nie zauważyło, że gwizdnięto nam narty. A tu proszę :D
    Fajne, pozytywne zdjęcia. Co do stroju się nie wypowiem, sportowe ciuchy to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku tak myślałam, póki nie przegrzebała internetu :)
      Ciuchy masz rację, nie ma tu co oceniać, bo jak piałam to tylko zło konieczne. Nie będę inwestować w porządne ciuchy sportowe na 2 tygodnie a raczej parę wymarszów :)

      Usuń
  8. super czapka a moje kijki leżą w kącie:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę, cenne uwagi i wszelakie opinie. Pozdrawiam :)